reklama

Deň po trinástom, Bachledova dolina a masters

Dnes bol krásny deň, tento článok je súhrn môjho dňa, ktorý sa začal dramaticko-komicky a pokračoval na pretekoch "veteránov" v Bachledovej doline...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Po tom, čo som zbadal, koľko je hodín, som vytreštil oči. Sakra! Veď mám len päť minút. Vyskočil som z postele a začal odpájať reproduktor. Nešiel a práve vtedy, keď nemám čas. Ťahám kábel, no je zaseknutý, prebehnem na druhú stranu, je asi zatlačený pod posteľou! Stále ťahám ten hlúpy káblik, ako dedko repu. Nejde a nejde. Ako tak ťahám a bojujem s káblom ako Don Quichot s veternými mlynmi, si asi po minúte uvedomujem, že ja vlastne reprák nepotrebujem! Skočím po mobile a bijem si po čele, je 02:09. V tom zhone som si pomýlil dvojku s päťkou. S rozbúšeným srdcom a s úškrnom na tvári zaspávam, ale len na krátko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V duchu si opakujem: "nieže zaspíš!" Nezaspal som, vstal som v pohode, všetko som si pripravil, pobalil som sa a vyšiel čakať auto. Po asi troch minútkach v mínus 18 mi došlo, že som sa dohodol na pol siedmu a je pol šiestej. Už nechápem, čo sa to deje. Mám časový posun, a piatok trinásteho mám dnes, či čo? Nevadí, čas som si skrátil vyzliekaním nekonečných vrstiev a čítaním ranných článkov na blogu. Ani sa nenazdám a už si to valíme, smer Ždiar.

Na miesto, čiže do Bachledovej doliny sme prišli niečo pred siedmou. Bola ešte tma, zasnežovalo sa ešte, aby bola trať čo najkvalitnejšia... 

Obrázok blogu

Po chvíli vyšlo slnko a naskytli sa takéto pohľady

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Štít na pravej strane, ak som si dobre zapamätal by sa mal volať - Ždiarska vidla

Obrázok blogu

Tento zhluk čohosi, je dôvodom celej mojej rannej nespavosti. Zabezpečoval som časomieru. Štartoval som pretekárov a robil časomerača

Obrázok blogu

Medzi pretekármi panovala veľmi dobrá atmosféra, všetci s napätím sledovali výkony svojich protivníkov  

Obrázok blogu

Napätie hustlo, trať bola vyjazdená a objavovali sa prvé "ľadové platne", ktoré boli veľmi zradné

Obrázok blogu

Trocha koncentrácie pred štartom, aby to dopadlo čo najlepšie

Obrázok blogu

Všetci napokon obišli bez zranení a po vyhlásení víťazov jednotlivých kategórií sa oslavovalo a možno sa ešte oslavuje.

Obrázok blogu
Matúš Levocký

Matúš Levocký

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Medzi Bratislavou a Kezmarkom. Vyštudované ekonomické právo, bilaterálny program medzinárodný finančný manažment, a medzinárodne vzťahy/hospodárska diplomacia. Podľa pasu 29, správaním občas polovicu. S túžbou ovládať čo najviac jazykov a cestovať okolo sveta. Večný optimista, dobrodruh, snívajúc o svete, ako Holden, . . . len tak. Zoznam autorových rubrík:  Môj názorČosi podstatnéPoéziaPríhodyFotočlánkyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu