reklama

Keď je priemer triedy z písomky 4,20

Dnes bol celkom pekný deň, nepokazila mi to ani opravená písomka z chémie, v ktorej sme ako trieda dosiahli nie zatiaľ najhorší priemer, zatrateniahodných štyri celých a dve desatiny...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)
Obrázok blogu

A ako sa to všetko začalo? Vetou, z ktorej ma vždy zamrazí a to - "vyberte si papiere"! Mala to byť previerka LEN z nového učiva, veď aký problém urobiť jednoduchú rovničku diesteru kyseliny tereftalovej, či metylakrylnanu sodného a následne ich hydrolýzu? "Ak chcete jednotky-dvojky, spravte aj mechanizmus, máte na to 10 minút" Nič viac mi nechýbalo ku šťastiu, ani som sa nesnažil na tú chvíľ ku otvoriť zošit, stačilo pár pohľadov po triede a prišlo mi smiešne. Máme taký blbý zvyk, že keď príde neohlásená písomka, všetci sa obzerajú a nezmyselne sa vzájomne škeria. Stačí výmena pohľadov a viem na čom je ostatok triedy a ja... Tak som začal písať, čosi sa mi totiž zamarilo. Horšie na tom bola spolužiačka, ktorá keďže nevedela ani zaťať, opísala trikrát zadanie a bolo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Desať minút ubiehalo veľmi pomaly, veď ako pre koho.... Situáciu nezvládol spolužiak, čo zbieral (ne)vypracované písomky, ja som dal ten môj výtvor nabok, akože ho už nechcem vidieť ani chvíľu a keď podišiel ku mne, predo mnou na lavici bol len prázdny papier, pozrel na mňa a ironicky " to si nevieš ani zadanie napísať" a chcel ho vziať. Niežeby mal on viac ako zadanie, ale som ho zabrzdil so slovami "to ma tak podceňuješ"? a dal som mu ten "pravý". Na rozhovor čo a ako nebolo veľa času, šli sme ďalej s látkou. Po hodine pár ľuďom vytiekli nervy, naši budúci lekári a chemici to jednoducho nezvládli..... Ja som to bral ako osobné zlyhanie a hodil to za hlavu ako väčšinu negatívneho, čo sa v škole udeje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A dnes prišlo zúčtovanie. Začalo sa oficiálne: "Dosiahli ste priemer 4.20, z čoho bola jedna dvojka, štyri trojky , dvanásť štvorák a trinásť pätoriek"! To však nebolo najväčším prekvapením. To prišlo až po ohlásení osoby, ktorá uspela a dostala tú vytúženú a magickú dvojku. Napodiv to nebola triedna chemikárka a adeptka na štúdium medicíny. Gratulujem Monika (by the way)! V duchu som si povedal, keď to pohnojila ona, čo dostanem ja?

To však ostane tajomstvom do nasledujúcej stredy, pretože profesorka odmietla zabíjať drahocenný čas rozdávaním a študovaním poloprázdnych papierov. Pravdu povediac mi je to jedno, či mám päťku, alebo štvorku. Nepripravoval som sa a šance sú vyrovnané, je to už len na náhode...

Matúš Levocký

Matúš Levocký

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Medzi Bratislavou a Kezmarkom. Vyštudované ekonomické právo, bilaterálny program medzinárodný finančný manažment, a medzinárodne vzťahy/hospodárska diplomacia. Podľa pasu 29, správaním občas polovicu. S túžbou ovládať čo najviac jazykov a cestovať okolo sveta. Večný optimista, dobrodruh, snívajúc o svete, ako Holden, . . . len tak. Zoznam autorových rubrík:  Môj názorČosi podstatnéPoéziaPríhodyFotočlánkyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu